onsdag 20. juni 2012

Søppelhus - gjør det selv


Nå begynner det å ligne på noe!


Prosjekt søppelhus fortsetter her i gården, og jammen går det ikke framover! Måtte kjøpe mer kledning i dag, og jammen tok ikke han snille mannen på Byggmakker og sagde opp lengdene for meg. Dermed var det bare å slå de på - og vips - det begynner å ligne et søppelhus.



Nå gjenstår bare taket, hjørnekasser og dører.
For det må jo ha pene dører, sånn at søppelkassene blir helt borte.. 
Lurer på om jeg får til det, jeg?


Feiret dagens snekreøkt med å kjøpe meg ei Elfe klatrerose. 
Tenkte den skulle få bli til en portal inn i hagen.
Den er hvit, og blomstrer hele sommeren :)

1 kommentar:

  1. Hei, hvordan går det med søppel huset ditt ? fant bloggen din når jeg leta etter bilder av søppel hus, virkelig inspirerende! nå skal jeg begynn å lage søppel hus også :)

    SvarSlett