søndag 10. juni 2012

Nytrekte stoler - check!

Jeg er veldig fornøyd med den Victorianske spisestua mi som jeg kjøpte på Finn for noen år siden. :) Men stolene har hatt et skrikende behov for å trekkes om på nytt. De var falmet av sollys og stoppen holdt på å komme ut.. Problemet var bare at jeg aller helst ville hatt dem som de var da de var nye, men jeg har ikke klart å finne noen som selger sånn stoff.
Derfor ble løsningen å gå "crazy".
Det er jo veldig enkelt å trekke om slike stoler, så jeg fant ut at om jeg finner stoffet senere kan jeg jo bare trekke de opp igjen.. Slik ble det iallefall:


Hvorfor i alle dager ble ikke stolene like, lurer du kanskje på?  Svar: Det bare ble sånn!




Den fremste stolen med orginaltrekket.
Nå er det tre av hvert. Tre grå og tre sorte og grå.
Jeg synes det ble nice!
(Men ønsker meg fortsatt orginalstoffet)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar